Надія Іллюк
керівник агентства «ЮН–ПРЕС»,
кандидат наук із соціальних комунікацій КНУ ім. Т. Шевченка,
член Національної
Спілки журналістів України
ЮН-ПРЕС! Реалії сьогодення.
У юних журналістів сьогодні є унікальна нагода писати з «натури» історію України: витоки – не замулені, погляди – не зашорені, відчуття – не притуплені.
Про агентство
Інформаційно-творче агентство «ЮН-ПРЕС» – це сучасний столичний медіа осередок позашкільного закладу. Сьогодні це – успішна організація, яка надає освітні послуги високої якості, поєднуючи професіоналізм педагогів, різнопрофільність сфер навчання, комплексність профорієнтаційних заходів.
Бути кращими
Агентство завжди прагне бути кращими у своїй сфері по рівню освітніх послуг, якістю та новизною інформаційно-просвітницьких заходів, проектів. Ми намагаємося не тільки йти у ногу із часом, але іноді робити кроки попереду, бо сучасна стрімка глобалізація невпинно охоплює інформаційну, освітню, мас-медійну, громадську, дозвіллєву сферу життя сучасної молоді.
Ми – одна команда
Інформаційно-творче агентство «ЮН-ПРЕС» – це команда професіоналів. Серед наших педагогів: редактори провідних газет та журналів України, журналісти-професіонали, викладачі провідних вишів України, співробітники провідних телеканалів України. Відносини у нашій команді будуються на принципах взаємної поваги і довіри, вмінні слухати один одного. Тому наша робота – завжди злагоджена, цілеспрямована, і, від того – якісна!
«ЮН-ПРЕС» – сучасна модель медіаосвіти
Сьогодні «ЮН-ПРЕС» надає щорічно освітні послуги високої якості більше ніж 700 гуртківцям, поєднуючи професіоналізм 27 педагогів, різнопрофільність сфер навчання, комплексність профорієнтаційних заходів для дітей та молоді столиці.
За 25 років агентство логічно структуровалося, охоплює майже всі журналістські напрямки, відповідає уявленню про примірну «професіограму» журналіста, яка заснована на сучасних теоретичних тенденціях і досвіді роботи з юними журналістами викладачів агентства «ЮН-ПРЕС» .
Мета та основні завдання
Сьогодні викладачі ставлять за мету – розвиток аналітичних і творчих здібностей, критичного мислення школярів у процесі опанування знань і практичних умінь, сприяння засвоєнню mini-кваліфікації, індивідуальної диференціації та спеціалізації професій журналістського напрямку.
Основні завдання, насамперед, – підготовка молоді до життя в сучасних інформаційних умовах, сприйняття різноспрямованої інформації, розуміння її, усвідомлення наслідків впливу на свідомість, підсвідомість і поведінку аудиторії, опанування способів спілкування на основі невербальних форм комунікації за допомогою технічних засобів
Правило трьох П
Сьогодні, як і 25 років назад, агентство відіграє в житті молодих людей важливу роль тому, що допомагає не тільки в отриманні певних знань та кваліфікації, а й у визначенні моральних цінностей. Бо впевнена, що ще ніколи журналісти не були такі важливі для суспільства, ніж в епоху інформаційного вибуху. Ще ніколи не існувало такої нагальної потреби у компетентному та наочному вступі в цю складну і прекрасну професію!
В своїй роботі справжній журналіст завжди керується правилом трьох «П»:
ПОРЯДНІСТЬ,
ПАТРИОТИЗМ,
ПРОФЕСІОНАЛІЗМ.
Саме на таких чинниках навчають юних журналістів в
інформаційно-творчому агентстві «ЮН-ПРЕС»!